Kärlek & Lycka <3

Hejsan
Då var det dags igen !
Ska försöka göra mitt bästa, Sist gick det väl si sådär med bloggandet..
Men nu ska ja försöka komma igång lite igen, Nu när man ändå inte har speciellt mycket annat för sig  på dagarna efter en tröttsam dag på jobbet så kan det vara trevligt att få skriva av sig :)
Har en hel del att göra , så det får bli att sätta igång direkt !
Tänkte bara berätta lite om mig själv.

En oftast Glad men blyg tjej som är just nu världens lyckligaste och hoppas på att jag alltid kommer att vara det också. Har ju MIN Underbara pojkvän Fredde som gör mitt liv värt att leva, Han betyder ALLT! 
Sambos & Förlovade<3 Allt går som på räls och han är det bästa som hänt mig!! Allt är bara Så rätt & Perfekt !
Just nu så börjar vi tröttna på lägenheten så vi kollar runt lite efter hus här omkring,Än sålänge så går det väl si sådär, finns inte mycket att hurra för men vi kommer att hitta vår önskade lya en vacker dag :D

Sen har jag ju såklart min kära familj och mina underbara vänner som betyder väldigt mycket<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0