På väg. ..

Nu är det full stress.  vi ska åka imorgon kl 9.00 och vi har inget tält,liggunderlag eller sovsäckar. . haha, Och ringer man till pappa så säger han bara att allt löser sig på vägen dit. Som vanligt. . Ingen stress där inte, ALLT går ju att köpa sen.. Ja får väl se hur vi löser det där.. Nu ska man hinna duscha,äta och handla innan man ska sova. Jag som hade tänkt att baka bullar ikväll. . Får se hur det blir med de , nu är jag så slö att jag inte orkar göra eller tänka på något alls, Men gott vore det ju:) 
Väntar just nu på min älskling som skulle komma hem med mat till mig. . Och dig:P
Sen ska vi gå och handla allt som behövs tills i helgen.
Ska börja packa lite kläder och så nu. . Ha en Underbar Helg !!
Tillbaka på Måndag om allt går som det ska  :D
Smycken Från : www.Frozza.se Gå in och kolla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0