Trött på . .


Jaha, ännu en dag på jobbet har gått, Skönt att jag bara har imorgon kvar sen blir de att  åka till Danmark på torsdag morgon .
Min Bror ska tävla där nu i helgen så ja tänkte att  det kunde vara skoj att följa med och kolla + att man får komma bort några dagar från stress och allt vanligt man alltid gör !
Fick idag veta att de kanske måste ta bort folk från jobbet. Hoppas verkligen inte att man blir en av dom ! Inte för att det är världens bästa jobb, men kan inte tänka mig att stå där en vacker dag utan jobb. . Att inte ha nån inkomst?! Och inte bara det, Vet ju inte alls vad jag vill  göra så skulle säkert gå för många dagar då man bara går o funderar. Stackare ! Alla som är arbetslösa,Men som VIlL jobba ,det måste verkligen vara jätte jobbigt att gå hemma hela dagarna,Men så finns det ju också dom som inte orkar eller dom som inte sköter sitt jobb och får därför sluta, det är bara rätt !!
Vi har ett par stycken som kommer sent väldigt ofta,och som skiter i jobbet för att de ligger bakis en torsdag,tex, Det är NI som borde åka först av alla !!
Synd bara att det finns dom som är gruppledarens små älsklingar som kan sköta sig hur som helst men ändå inte får nå skit för de !! Och som sedan får stanna för att gruppledaren tycker att ni är så bra o aldrig gör nått fel !! Usch ! Helt fel !
Nä nu känner jag att jag börjar bli väldigt arg bara på tanken. . Till nått annat-

Som sagt vi ska till Danmark :D
www.predatorracing.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0