Halloj..

Underbart!!
Idag var vi hos barnmorskan, det började med att vi fick stressa dit för att vi var lite sega på morgonen, men när vi väl var där så fick vi sitta och vänta på henne i ca:15min.
Hon tog alla prover som vanligt och allt var bra fast jag hade lite lågt blodtryck, men inte så att jag kände av det själv så det var skönt det,hon mätte magen och vi ligger precis på linjen där det ska så det känns skönt,ännu härligare var det när vi fick lyssna på lillens hjärtljud, låg runt 130-135 nu, annars har det varje gång legat på 140, är det då en liten pojke som de flesta säger?!:)  Som tur är så spelar det absolut ingen roll vad de än blir.
Men man är ju så nyfiken så man går ju på allt som alla säger nästan, eller går och funderar på allt som alla säger iallafall, att om magen ser ut si å så så är de en pojke  och går man upp mycket på lår och rumpa på är det en flicka .osv 
Själv hade jag nu gått upp till 63kg, haha, ja man undrar var det kommer att sluta när dessa veckor som är kvar har passerat eftersom jag redan gått upp 17kg. det är väl nu som vikten kan stiga snabbt dessa sista veckor.

Idag lyckades jag göra jätte god mat till mig själv,blev pasta och en sås på lövbiff,mini majs,bönor och champinjoner,kanske inte låter sådär jätte gott men det kan ja lova att det var !
Åhh vilken snäll far man har,idag kom han hem till oss med en tvättmaskin han köpt, fick ju det i födelsedags present av honom men vi vänta med att bestämma oss för en tills vi flyttat,ska bli skönt att äntligen kunna tvätta hemma.

Nu har jag bara tre dagar kvar på jobbet sen går jag på havandeskap, ska bli skönt att få vila sig lite för sen kan ja tänka mig att man kommer ha fullt upp och lite sömn när lillen kommer <3

Nu ska jag steka pannkakor till älsklingen sen blir det att gå och sova..
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0