Snö?!

Äntligen hemma igen, Skönt, var en lång  och jobbig bilfärd, Inte alls min grej att sitta stilla så länge just nu, Vill bara röra på benen. Men trevligt var det iallafall, Shoppade en hel del , Speciellt till lilla babyn<3
Tråkigt var det att man hela tiden skulle gå och behöva tänka på hur mycket man hade att handla för, Nästa gång blir det till att ta med mer pengar så man slipper gå och plocka ur saker här och var.

Vi får ta och åka tillbaka nästa år nångång, slutet kanske. Så man kan handla lite julklappar och så,Nu blev det ju inte en ända julklapp,jo lite Choklad kartonger iof, Vet inte vad ja ska hitta på nu till alla. får bli nått snabbt och enkelt, de borde ju förstå mig nu när jag har så mycket annat att tänka på :)

Hela dagen har jag bara slappat, Sara kom förbi på morgonen så fick sällskap vid frukosten, sen gick vi hem till henne för att äta och bara vara, Var väl kanske inte världens roligaste sällskap just då,Antagligen för att jag har lågt blodtryck som de blir sådär, men det gick över  efter en liten vila,en promenad ute i snön och sedan lite mat, nu känns det mycket bättre.

Tråkigt att det snöar bara, vill inte ha snö riktigt än, räcker ju med att de skulle va snö mellan 20:e-30:e december ungefär.

Nu ska jag gå och äta några pannkakor sen blir det väl slappa framför tv:n ett tag, kanske hittar man nån bra film man kan kolla på tills älsklingen kommer hem ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0