Söndag



Igår åkte jag och Linnea till västerås, i den lilla Pärlan.. haha..Var en mycket trevlig dag, Äntligen fick jag min hylla jag ville ha till badrummet, och massa andra små prylar som: Blommor,vaser,korgar,krokar m.m


Maten som vi båda sett fram emot där blev väl inte direkt så lyckad som vi ville,kotlettrad med pommes,sås och grönsaker,Båda hade ätit den rätten där förut och vart jätte nöjda men nu var det bara kladdigt och köttet smaka inte alls som de gjort förut, så lite besvikna vart vi, men skoj var det.


Hemresan där emot blev en aning längre än vad vi räknat med, såg ingen Eskilstuna skylt så det blev en tripp till Arboga  för att sedan åka  mot Eskilstuna, Ingen lyckad hem rea med andra ord, de hade kunnat tagit ca en halvtimme men nu tog de bra mycke längre.


Sedan när ja kom innanför dörren så hade Freddes Mor & Peter kommit så då blev de att fika och snacka skit :)


Imorgon bär vi av till Ullared, Åker väl vid 04.00 tror ja , för att hoppas på att komma hem skapligt sen, stackars Linnea ska ju upp och jobba på onsdag igen.

Så nu ska vi åka och handla lite mat som vi kan ha med oss på vägen dit, sen bara in i duschen snabbt för att sedan hoppas på att man kan somna skapligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0