Tråkig Söndag

Söndag !!
vad ska man hitta på, nu har jag iallafall tvättat , Nått som behövdes, vi hade en hel del men nu är det borta :D
Ska nog ta och hämta upp det sista nu strax sen försöka komma på nått att äta, Så tråkigt att laga mat till en själv ,men får väl skylla mig själv, var ju jag som tjata på att han skulle hitta på nått annat än att bara sitta hemma, så han åkte till garaget med chrille.
Hmm, vad ska man hitta på idag då?! Tråkig dag än sålänge, men är väl såhär en söndag ska vara eller? Inte enligt mig, ja vill komma ut, i det kalla jobbiga vädret , haha, Igentligen inte, men känns så trist att sitta hemma i ensamheten, Funderade på om ja skulle ta och baka något, men nu såg jag att vi har inte allt som behövs så då måste jag gå och handla och det är ju inte vad ja vill just nu.

Fan,Kom på att nu är det inte alls långt kvar till julafton, Och jar har inga julklappar alls, Jo en till min syster, Skulle ha köpt lite julklappar i Ullared men då tänkte jag ju bara på vår lilla bebis och gick och var irriterad på alla människor som man alltid är där,man vet att det är mycket folk men ändå ska man dit och vara sur för att det är så mycket folk överallt.

Nä nu ska jag ta och laga något ätbart,börjar bli lite snurrig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0