14:e April

Idag var jag och Liam hos Freddes mormor och morfar, bakade gräddfilskaka och åt god lasagne :) Men Liam låg och sov i vagnen ute hela tiden, vi fick väcka  honom tillslut för att han skulle hinna äta innan vi skulle till vårdcentralen. Fick sällskap av de hela vägen dit :)  Liam var jätte duktig, men blev väldigt ledsen just när hon  stack honom,nästan så att jag höll på att gråta själv, har aldrig sett honom så, man såg att det verkligen var ledsen han var ,gjorde väl så ont . stackars älskling. men han fick massa tröst och efter bara en liten stund så skrattade han igen <3

Imorse hittade han två fingrar, som han hellre föredrar än nappen:)


Kommentarer
Postat av: Nadja

hihi vilken söt bild :D

2009-04-15 @ 07:47:34
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Linda

haha och jag tänkte detsamma om dig, att du kanske inte kände igen mig :P haha.ja precis, känner igen nästan varenda kotte i ärla :)ingen orsak:) jag har blivit alldeles barntokig på senare tid :) på Lindex ser man ju de små söta varelserna ganska ofta och det är så mysigt :) jag jobbar som extraanställd än så länge. men man får jobba ganska ofta ändå :) annars gör jag inte så mycket. tar hand om hem och djur hehe. tycker det ärså kul att läsa om dina dagar när du bakar och donar hemma. låter så myckegt. blir alltid sugen på att sätta fart och baka o dona hemma själv så haha :)

2009-04-15 @ 09:23:30
URL: http://metrobloggen.se/LindaAllerhed
Postat av: Linda

haha jo älskar att röra på mig, oftast iaf, ibland kan det ta emot:P har ju inte så mycket bättre för mig när jag är hemma, och ut och gå måste jag ju med min lilla bebis Ebba(hunden)du verkar ju vara ute och gå ganska ofta (mötte ju dig i stenby när mor och jag var ute och gick), får du upp ett bra temp och flås så tränar du mer än vad dom flesta gör :)är du hemma helt själv och Liam sover så är det bara att krypa ner på golvet och köra på lite styrka;) jag kör ju inte på gym eftersom det är så förbannat dyrt haha och för mig funkar det skitbra hemma :) sen är det bara att räkna hur många sit ups du gör, samt armhävning, rygglyft,utfall,benböj mm och försöka slå det nästa gång. blir skitkul sen för man blir så stolt :) man behöver inte köra hårt. räcker att träna styrka i ca 30 min tre ggr i veckan så kommer du se resultat. :) plus att jag försöker hålla mig ifrån godsaker i veckan och moffa helgen :P

2009-04-15 @ 09:32:48
Postat av: Jossan

Han filisoferar,så söt!

2009-04-15 @ 11:53:25
URL: http://josefinstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0