15:e April

Godmorgon !
Jag är helt jäkla slut, fredde och jag var uppe tills klockan slog nått på 02.00, sen somnade han såklart på 5 sec och jag kunde inte somna, låg där tills jag såg att klockan slog 03.17. Sen bestämde jag mig för att jag inte kunde ligga och kolla vad klockan var hela tiden, somnade väl ett tag efter, men har som sagt ingen aning om vad klockan var =P Men så var det bara att dra sig upp klockan 07.00 då Liam låg och prata i sängen brevid, han fick mat och så låg vi och bara myste nån timme innan jag bestämde mig för att gå och slänga i en maskin tvätt, med tanke på att vi har en jäkla massa tvätt som ligger nu, dåliga på att tvätta så tillslut så MÅSTE man göra det för att man har så lite att välja mellan, Haha.

Sedan börjad ejag skrura toaletten och torkade av överallt i badrummet, blev riktigt fint måste jag säga, blir så extremt dammigt inne på toan, fattar inte varför ??
Pratade en stund med min underbara Magnus under tiden jag städade också, Alltid lika trevligt att prata med honom <3

Nu ska jag gå och ta en dusch innan lite frukost , eller om man nu ska laga mat på en gång, för sedan ska jag gå över till grannen Sara &
Alicia :) Länge sen man träffade de töserna nu.

Haha, Linda har fått mig på träningstankar ! Nu vill jag bara börja med en gång, men när kan man börja träna magmuskler efter förlossningen ? Rådfråga lite med en barnmorska för en månad sen, då hon sa att man skulle vänta ett tag och sedan börja med att träna sido musklerna, för att magen inte dragit ihop sig som den skulle behöva innan man börjar träna, Hm, Men nu har det ju gått 3 månader ganska precis så kan man sätta igång ?
Får väl fortssätta med mina promenader tills jag tagit reda på hur man ska göra:) Lika bra att vara säker ,hehe.



Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Tack! :D

2009-04-15 @ 11:10:09
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Linda :)

vad kul att läsa att jag får stå med i din blogg ;)



jo det blir lätt så om man håller upp ett tag, motivationen liksom förvinner lite men då får man bita ihop. jag och mamma kompleterar varann bra. hon peppar mig om inte jag orkar och jag peppar henne om inte hon. förut tränade jag så mycket att jag förlorade mensen. inte så bra. så det var bara att trappa ner med en gång, också en anledning varför jag slutade gå på gym, tränade lite för mycket där. men det är som du säger, tycker inte heller om att vara på gym då det är massa foilk där, plus att de flesta maskiner då är upptagna, och kör man gympapass blir det så trångt. skönare att köra hemma :)men när du väl lagt dig ner och ska köra dom där sit upsen så blir man faktiskt lite mer taggad :) men som de skrev i bloggen, bra att kolla upp så det inte blir något tok. promenader gör mycket. och att tävla med sig själv är ju jätte smart och roligt för den delen ;) men det blir ju faktiskt roligare om man har någon man går med och kan prata med. tiden går fortare :)



jasså vart jobbade du då? ja det är jättesvårt att hitta jobb idag. ingen vågar ju anställa pga lågkonjukturen mm. plus att de jobb som finns behöver man en utbildning mm till eller så är det helt värdelösa jobb! hehe.. men det kommer nog lösa sig för dig :) Gud vill också ha barn!! haha



jo förut åt jag knappt godis på helgerna heller men det funkade ju inte. man måste ju leva också. så nu händer det att jag även slarvar i veckan :) man är ju bara människa. nu brukar det bli godis och sånt både fredag, lördag och söndag! :D man får ta ett steg i taget helt enkelt. jag brukar tänka så när jag blir sugan att, nej det här har jag inte pengar till, måste spara pengar! plus att helegn blir mycket mer speciell om man har något att länga till ;P hehe tokigt tänkande! men du är ju förbannat smal så det räcker ju att du bara är ute o går så kan du ju äta vad som helst :) du är ju jätte söt! :)



jag/ vi bor i myrtorp, stavangergatan. typ vid lidel/Målet. i en 3:a :) jättemysigt ställe faktiskt! vart bor du då? :)

2009-04-15 @ 11:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0