19:e April

Nu har jag plockat en hel del här hemma, ska väl damsuga och sådär idag också, Liam ligger och sover så jag tänkte att jag skulle få lite gjort, och det har jag fått,Tänkte att jag ska skruva ihop Liam´s nya möbler, men har inte haft nån ork till det, Fredde kanske vill hjälpa till ikväll sen när han kommer hem från jobbet istället. Nu ska jag väl bara äta och fixa iordning mig , det hoppas jag på att jag hinner innan han vaknar och vill äta, för då kan vi bara gå ut direkt sen när han ätit :)

Jätte skönt ute idag ju, bara att det blåser lite men ändå väldigt skönt.

Nu ska jag gå och fixa lite mat .


Kommentarer
Postat av: Anonym

torsdagar kl 10 är sången.. man kan komma tidigare och leka lite :)

2009-04-19 @ 17:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0