1:a April

Nån som blivit lurad idag då?
Själv har jag ingen aning om jag har blivit det än iallafall, Var uppe med tuppen klockan 6 imorrse, Myste med med Liam,åt frukost,duscha,locka håret,tvätta och baka kakor allt de innan klockan 11 ;) Det är bra det för att vara mig iallafall, Annars brukar jag gå upp runt den tiden, Men verkar som om att jag vår vänja mig vid att vara uppe vid 7 på morgonen iallafall, Liam vägrar somna om direkt när han ätit runt den tiden så man måste vara vaken några timmar sen får man isåfall sova igen men då kan man lika gärna vara uppe, ganska skönt också faktiskt, Hinner göra så mycket mer och man förlorar inte hela dagen, klockan 12 så tog jag,älskling och vår lilla son en promenad, först förbi tuna park för att hämta lite papper på jobbet och sedan blev det att traska ner på stan, mycket trevlig dag, avslutade med att gå till svea plan för att kolla matbord, och vi hittade ett som vi kanske ska köpa, får se vad vi kommer fram till, men ja gillade det iallafall, skönt att få plats 6 stycken runt bordet när man får besök, nu har vi bara plats för 4 stycken .

Fredde åkte till garaget nu så jag tänkte baka lite fler sorters kakor, vet inte riktigt vad jag ska hitta på än sålänge, ska gå och kolla i lite kokböcker nu :)


Man blir så lycklig av detta väder !!
Jag blir iallafall på mycket bättre humör nu när det är så fint , idag behövde man ju inte ens nån jacka, var jätte skönt ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0