21:a April

Goood morgon  !!
Shiit vad trött jag är, min son har fått för sig att vända på dygnet eller nått, han sov fram till klockan 00.00 ungefär sedan skulle han ha mat och så, och vara jätte pigg fram till klockan 03.10!! Då jag var tvungen att byta blöja för att han la av en riktig brakare, Kul va ? NEJ  Men kunde inte låta honom ligga med det där så det var bara att dra sig upp igen. Sedan när han äntligen somnade så hade jag svårt att somna, försökte vara elak och väcka Fredde men det var också hopplöst ! haha.
7.30 ville Liam upp igen, fattar inte hur han kan vilja gå upp samma tid varje dag även fast han sovit halva eller hela natten,phuu. . men idag får bli en dag hemma ! Orkar absolut inte ta mig ner på stan osv.

Nu sk ajag ta med mig Liam in till sovrummet och se om han vill ligga still och mysa lite , kanske till och med somna om en stund =P

En morgon med Liam

   
  

K Ä R L E K

Kommentarer
Postat av: denice

hihi :) tack så hemskt mkt :)

2009-04-21 @ 12:01:21
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Nadja

Tack så jätte mycket! Allt har gått jätte bra, är så häftig känsla att äntligen ha henne här =)) Allt har gått jätte bra, har svårt att gå och får käka massa smärtstillande men de går nog över snart hoppas jag hehe

2009-04-21 @ 13:01:24
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0