24:e April

Fredag igen då, Shit va tiden går fort, det var ju nyss fredag.
Jag var uppe klockan 07.00 som vanligt då Liam ville ha mat, men idag så ville han visst bara ligga kvar och mysa efter maten, annars vill han alltid upp så det tackar jag för:) Skönt att bara ligga och dra sig några timmar. Vi somnade en timme också, Nu var det dags för mig att äta frukost sedan tänkte jag ta med Liam ut på en promenad.
Idag får det bli en rask promenad till coop och tillbaka, se om jag slår mitt rekord på 9 minuter till tuna park, haha
Ska köpa lite frukt så att vi kan göra smoothie. Mumms ! Jag har ju köpt de här brämhults men kommit fram till att det borde vara mycket billigare att göra själv, de där kostar ju 20kr st och det blir ju en hel del när man dricker 1 och ibland 2 om dagen =P

Liam sitter här brevis i sin babysitter, som nu börjar bli lite för liten känns det som, tråkigt för den är ju så smidig, och han gillar ju att sitta där också. Står att den är upp till 9kg men de vetefan, hur skulle det se ut ? Liam väger strax över 6kg och jag tycker han ser för stor ut för att sitta i den där, ah, vi kanske kan köpa en ny som är för lite större barn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0