2:a April

Tog en promenad med Sara och Alicia idag när vi vaknat och Liam fått i sig lite mat, det var jätte skönt ute, Vill ut nu igen men känner att jag behöver vara hemma lite också, stackars Liam vill inte ligga i vagnen hela dagarna, så idag nu blir det iallafall till att vara hemm aett tag till, ska leka lite med Liam och sedan baka jitterburgare tror jag de hette, aldrig hört talas om men de blir säkert goda, ringde precis min mor och frågad eom hon ville komma hit sen efter jobbet men hon skulle bli sen på jobbet så det blev inget , Fredde åkte precis iväg med chrille så nu sitter jag här ensam med Liam igen=P Ska busa lite med honom nu sen baka iallafall så får vi helt enkelt se vad som händer sen :)




Något man inte får nog av <3
Liam
Här är Liam bara mellan 2-3 veckor , kan inte fatta hur fort tiden går, känns som om jag nyss fick mitt + men det var ju ändå ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0