30:e April

Godmorgon !

Fy vilken natt, Inte alls nått jag är van vid, Liam vaknade inatt 01.30 då vi skulle gå och lägga oss, han hade somnat i våran säng så när vi skulle lägga honom i hans säng så vaknade han, Phuu, men han åt lite mat och fick ny blöja sedan somnade han om efter bara en kort stund, Sen tänkte jag, (Åhh va skönt ,då kommer han väl sova till en 08.00-09.00 ungefär.) Men icke det, han väckte mig 05.30 och ville ha mat då igen, Jag somnade om när jag matade honom och vaknade igen 07.00 av att han låg och flaksa med armarna så han slog till mig hela tiden, haha bara att upp och byta blöja sedan får man sitta här nu och spela Jätte glad för att han verkar vara på nått super duper bra humör, bara skrattar och donar,sprattlar som om att han aldrig rört sig, haha, Sötnos, Men igentligen så vill jag bara gå och sova, helt seg i skallen,men får väl antagligen vänta med det nån timme eller två.Han vägrar ju ligga still och mysa i sängen så det kan jag ju glömma, han vill bestämt vara uppe.

Kommentarer
Postat av: sara

Kims kusiner och msoter bor där :)

2009-04-30 @ 08:21:59
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Linda

hehe förstår att du är trött då :) men vad söt, kul att han är på bra humör :) hoppas det sitter i :) vad ska du hitta på idag då? ska du till någon brasa?

2009-04-30 @ 09:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0