6:e April

Underbart väder ! Efter en liten sovmorgon idag så gick lilla familjen här till ica för att handla lite nybakade frallor till frukost och hämta ett paket på posten :)
Nu har jag precis tagit en lång skön dusch och vill ut i det fina vädret , så vi ska gå till Tuna park för att lämna ett par skor , och så tänkte jag handla lite på coop.
Så trevligt när älsklingen är ledig , får man lite sällskap såhär på dagen.
Tänkte om man kanske skulle ta och baka bullar ikväll, om Fredde får för sig att åka till garaget så kan jag ju göra det iallafall :)

Nu ska jag gå och borsta tänderna och fixa det sista här innan vi ska gå .

Kommentarer
Postat av: Sara

vad du bakar och donar :)

2009-04-07 @ 06:59:28
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0