8:e April

PAUSE

Ber   om   ursäkt   för   min   dåliga   uppdatering  ,   Men   jag   har   haft   så   mycket   annat   för   mig   att   jag   inte   haft   Tid / Ork   att   öppna   datorn   ens   en   gång .  Men   jag   återkommer   imorgon med   vad   som   hänt   dessa   två   dagar .
Här   är   lite   fina   kort   som   tagits   :)

Amanda  och  jag



Syster  ,  Jag  ,  Liam

   

Liam   Ligger   och   sover   i   vagnen  ,  det   var   så   soligt   så   vi   fick   täcka   över   med   hans   nya   snygga   filt   : )



Suddig   bild   på   mig  , Syster   Amanda

 

Liam´s   nya   hobby ,  han   blir   toklig   om   man   tar   bort   händerna ,  Gnager   hela   tiden  ,  haha, SÖTNOS

   








2009-04-09 @ 00:42:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0