Bakning & Lek

Ja det är vad jag har gjort denna dag än sålänge.
Jätte mummsiga bullar, ska baka ett lass till sen tänkte jag , nu blev det vaniljbullar så ska göra kanel bullar senare :)
Så mysigt  att baka men vet inte var jag ska göra av allt, fullt med bullar och bröd och grejer i frysen så ja behöver inte fylla på så mycket där direkt, och så äter vi inte sååå mycket fika bröd här hemma  så jag slänger väl ett lass till familjen i Ärla, där går det alltid åt.
Kom in på en fika vettja ;) Här finns det gott !



Liam och jag har även övat en massa idag , Han blir bättre och bättre på att hålla upp huvudet, nu börjar han tycka det är kul att ligga på mage, Han kan ligga jätte länge nu innan han blir sur över att det är jobbigt,håller även upp huvudet hela tiden nu till skillnad från förut då han bara banka ner det i golvet hela tiden ,efter en kvart så tyckte jag det räckte,gav honom mat och så somnade han, men ska gå och klä på honom nu så ska vi gå ut på promenad,har ju suttit inne hela dagen så måste ut nu :)

Så söt våran älskling.

   

 

  

Dreglar gör han också en hel del, man ser hur det rinner på sista bilden =P haha
Världens underbaraste kille
.Ä.L.S.K.A.R.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh,bullarna ser smaskens ut :)

2009-04-14 @ 11:52:03
URL: http://josefinstrahle.blogg.se/
Postat av: Linda Allerhed

hejsan :)du gillar verkligen att baka du :) brukar titta in i din blogg ibland :) måste säga att Liam är en väldigt underbar och söt bebis! du passar verkligen som mamma :)du vet nog vem jag är, ville bara lämna ett litet spår här i bloggen :) lycka till med allt!

2009-04-14 @ 12:08:42
URL: http://metrobloggen.se/LindaAllerhed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0