En dag. .

Imorgon hoppas jag på bra väder, bra humör och att jag kommer vara jätte pigg hela dagen !!
Sen får vi se om det slår in eller inte, skulle ju vara kul.
Idag träffade jag på Elena på Tuna park, Fina magen där :)
Många gravidmagar ser man när man är ute nu för tiden, och barnvagnar överallt känns det som :) Riktigt babyboom nu. . eller så är det bara för att ja själv har fått som man lägger märke till alla andra mer.

Liam ligger och sover i nu, i skaplig tid denna kväll. Måste lära honom att han ska somna runt 21.00-22.00 försöka iallafall, lite svårt att hålla honom vaken när han börjar bli trött, han somnar ju sittandes,liggandes,i badet eller vad man är försöker med :) 

Nu ska jag gå och borsta tänderna och krypa ner under täcket, och se fram emot en riktigt trevlig dag imorgon FREDAG !

En bild på den lilla familjen ! Dock väldigt dålig ,men det är tråkigt nog den enda jag har. Älskar er såå mina underbara grabbar <3



Kommentarer
Postat av: Jossan

Håller med om att det är värsta babyboomen på g. Känns som att alla är på smällen,eller nyss har varit det.

2009-04-17 @ 11:51:38
URL: http://josefinstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0