En. .

Väldigt lång dag, Jag hörde inget från Frida så jag gick ut på en till promenad , gick till coop för att köpa en rödlök, haha, kunde gått till ica jag vet ! Men  jag ville ha en promenad som drog ut lite på tiden så man slapp att bara sitta hemma själv och tråka,fick ju även med mig 3 böcker och present till syrran,lite godis till kvällen och en mango till min smoothie:) Fast den får jag vänta med till imorgon, då sk ajag göra en mummsig smoothie hoppas jag på.
 Liam han har sovit heeela dagen lång nästan, Han var vaken när jag gick ut första gången men somnade i vagnen efter nån timme, sov till klockan 16.00 då han fick mat och somnade  lika snabbt igen sov till att klockan var 18.30. . så inte fick jag mycket sällskap av honom idag inte =P

Nu har vi ätit gott och jag är proppmätt, som vanligt, fattar inte att jag aldrig ska lära mig , äter och äter tills det tar slut sen sitter man där mätt som tusan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0