. . .

Jaha, det har ännu inte blivit någon promenad, Liam åt sen somnade han så ja ville inte börja stöka med honom , ta på kläder och så, men jag ska väl börja gå vid klockan ett om han vaknat då, för klockan tre ska vi vara hos Freddes mormor och morfar, tänkte ta en promenad dit och det är i skogsängen så blir kanske en tripp förbi stan också, Måste hitta nått till min bror´s kära Anna som fyller 30 år :) ska firas på söndag och jag är som vanligt så duktig med att vara dagen innan och leta present. phuu, vet inte alls vad jag ska hitta på. Nått förslag denna gång ?

Nu ska jag ta tag i att platta håret istället så man har det gjort :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Har ni haft en bra påsk?

2009-04-11 @ 18:31:05
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0