Fredag

Hur tusan lyckas man med lasagne ??
Nu hade jag den inne i ugnen så länge som det stod på förpackningen och i alla böcker, men inte va den klar inte, fick stå inne 15 min extra och ändå var den inte riktigt klar, plattorna var inte färdiga alltså, Visst den gick att äta men det är inte så lasagne ska vara ! Hm, Kunde ju inte ha den inne längre heller för den blevju bara mörkare och mörkare på toppen så var ju tvungen att ta ut den innan det blev bränt.
Ah den dög iallafall men måste nog lära mig hur man lyckas med den där för att jag ska vara riktigt nöjd .

Nu ska jag strax gå till Ica och hämta en dator som jag sedan ska gå och lämta till Fredde på Tunapark och sedan bär det av
till Lina, Tar en promenad i det fina vädret, hon bor vid kloster kyrka så det är ju inte allt för långt, speciellt inte nu när det är så fint väder :)


Nått förslag på vad man kan göra för mat ikväll, med tanke på att Fredde slutar 20.00 så vill man ju att det ska gå hyffsat snabbt och vara gott också :D ??


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha sugen är man verkligen men måste vänta på att Robin ska känna sig redo.. fast killar kanske aldrig blir det förens bäbisen är ute :)

2009-04-17 @ 17:26:16
URL: http://josefinstrahle.blogg.se/
Postat av: Sara

Tacos ;)

2009-04-17 @ 18:54:43
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sara

fråga johan, han gör supergod lasagne :)

hrm ikväll så beställer ni från amercan pizza, det gjorde jag :) ha en trevlig helg!

2009-04-17 @ 19:44:16
URL: http://saerras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0