Härlig onsdag

Vilken härlig dag det har varit idag, gick ut med Sara & Alicia en sväng tidigare på dagen ,Alicia gungade och vi satt och prata massa skit bara :) Hon är ju så söt lilla tösen . Duktig också som redan ställer sig upp,tänk vad tiden går fort,det känns som om vi nyss satt där på balkongen med bebisarna i magen, du hade bamse mage och jag berättade för dig att jag också skull eha en liten :) Minns det som igår, Det går så jäkla fort allt.

Sedan kom Johanna förbi ,mycket trevligt att träffa den tjejjan igen också, trist att det bara vart en liten kortis men bättre än inget,och så kom Liams mormor också för att låna en locktång :)

Mitt i allt så stog jag och lagade mat,idag blev det pommes och kotletter,jätte gott det !

Nu ska jag strax gå ner till tvättstugan för att hämta det sista där nere, och sen tänkte jag ta och baka kanelbullar =D
Fredde åkte ju nyss till garaget och fixa bil så då kan ju ja lika gärna baka lite.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja fan vad tiden baar springer iväg! Nästan läskigt fort :(

Hoppas bullarna blev goda ;)puss

2009-04-15 @ 22:02:04
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0