Härligt !

Precis ätit god rotfrukts wok med champinjoner och nudlar, Mumms det !
så himla lätt och snabbt att göra också, man tar bara och river en morot,lägger det i pannan med champinjonerna låter det fräsa i 3 minuter ungefär,sedan har man i skuren paprika och riven vitkål och låter detta stå ett tag på plattan och sedan lite kryddor och sen är det klart :D haha, fast jag saknade purjolök och nått mer att ha i, Det får bli nästa gång.

Liam somnade som vanligt nyss i babygymmet , jag som tänkt att vi skulle ut och gå nu när jag ätit, Men denna gång struntar ja i att han somna, ska klä på honom och sedan får han somna om i vagnen istället, för nu klarar jag inte av att sitta här inne längre, vet inte riktigt var jag sk agå men det får väl bli en liten rundvandring i stenby bara antar jag .


Kommentarer
Postat av: Sara

Okej, ja på onsdag ska jag bli intervjuad vid kl 11 men efter det kan jag, torsdag är det ju öppna men efter det kan jag med, och fredag kan jag än illafall :)

2009-04-12 @ 14:44:25
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0