Hemma

Borta bra men hemma bäst :)
Nu har vi kommit hem från Susanne och Peter, Liams Farmor , Det var trevligt, åt god hemlagad pizza och bara hade det trevligt, Liam har inte varit så glad på länge, han skrattade hela tiden, haha, Så söt, Sen somnade han så gott och ligger fortfarande och sover :) Nu ska jag och Fredde också gå och lägga oss tänkte vi, Han ska ju jobba imorgon och ja vill inte heller vara allt för trött även om jag inte riktigt vet vad jag ska göra men det visar sig imorgon.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo jag vet dem är ju sjuka i huvudet. Tack :) Var när vi var och busade ute :)

Idag är det inte alls lika fint väder :(

puss

2009-04-05 @ 08:05:58
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0