Lång Fredag

Ja då har jag vart i ärla hela dagen, Blev lite promenader och mycket god mat och gott fika efter :) Dajm tårta blev det denna gång.
Katten kom in tillslut, mamma hittade honom gömd i ett rum på övervåningen, Stackarn hade hela benet skadat, man såg hela benet :s var inte en hårtuss kvar , han kunde inte gå på det benet men det var skönt att det bara var benet som var skadat , det hade ju kunnat gått ännu värre.

Liam sitter och väntar i soffan . . .
Älskar dig Sååå !! <3


Liam fick sitt första påsk ägg av sin mormor och det innehäll en fin ram,en bok och en stor nalle =D Tack tack

     
 




Vi gick även till lekparken, Jag ,Liam,mamma,Amanda,Anna,Malte och Selma, Mycket trevligt :

  
  



En mycket trevlig dag . Ändå slutar den men dåligt humör,trött som tusan och stressad över hur mycket det är att göra innan man får sova : Äta,duscha,byta sängkläder,bada Liam,mata Liam och få en stund att sitta för att ta de lugnt innan man hoppar i säng, Känner mig inte alls i topp just nu, vill bara sova ! vara ifred och bara tänka , Ta det lugnt och må bra med mig själv!?, Vad kan man göra för att man ska må bättre med sig själv och sitt utseende?!? Förbättra självförtroendet helt enkelt ? Hjälp behövs här snälla !

Visar full topp på utsidan, längst ner inombords. .
Helt fel

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0