Mmm

God mat och bästa sällskap !
Har precis ätit jätte god potatisgratäng ,till det blev det fläskfile , Mumms det !
Till efterätt blir det dajmtårta :)
 
Idag fick man träffa Sara och Pontus en stund efter min lilla vandring på stan, Köpte jackan jag ville ha till Liam, sedan blev det en body och 2st snygga haklappar ;)

Idag känner jag inte alls för att sitta här framför datorn, vill bara plockan undan resterna på bordet och sedan bara mysa med mina grabbar, Ska strax mata Liam sen ska han få gå och sova i sin säng, se hur det funkar men han brukar ju bli väldigt trött efter maten så hoppas att det ska gå bra och att han somnar fort utan att man behöver kela allt för länge =P

Nu börjar han bli gnällig och vill ha mat,
Ha en underbar kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0