Mmm. .

Sitter här med trötta ögon, kollat massa barn prylar på internet, och man hittar ju en hel del skoj . får däremot vänta lite med att köpa något, men senare så ska jag köpa en hopp boll,gung ko,bobbycar och en massa små prylar jag hittat :)
Vår lilla prins är värd lite skojjiga saker.
Och nu vill han ha lite mat innan det är läggdags, så det ska han få,Imorgon ska jag och Liam traska till Freddes mormor & morfar, där vi ska baka gräddfilskaka och ha det trevligt, sedan ska jag och Liam gå vidare mot vårdcentralen där han ska få sprutor, phuu, vet inte hur jag ska klara av det men de får ja försöka göra, när vi var på bb så kunde jag inte kolla eller vara i närheten då de skulle sticka honom och så, usch, stackars lilla älskling. Men vet ju att det inte är någon fara men känns så läskigt iallafall, Ville ha Fredde med imorgon men han jobbar ju så jag får helt enkelt försöka klara av det själv denna gång .

Nu ska vi fixa oss för läggdags. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0