Natt !

Nu är det natt och jag är super trött, ska strax gå och lägga mig, Men har knappt någon ork till att gå och borsta tänderna. Blev att baka spröda potatismjöls kakor ca 60 st och sen gjorde jag maränger, men marängerna blev inge vidare direkt, våran ugn måste var knas, de blev inte alls som det har blivit annars när jag gjort ändå gjorde jag precis lika nu som alltid innan, Hm, nått knas var det med de går att äta, det är ioförsig inget som jag är sådär jätte förtjust i men det är kul att baka. Imorgon ska jag prova ett par kakor som jag hittade i boken idag, aldrig sett de förut men de såg riktigt goda ut så jag måste pröva att baka de imorgon . Minns inte vad de hette nu men de kan jag återkomma med imorgon så kan jag berätta om de blev goda eller inte också.

Nu råkade jag peta på Liam så att han vakna, ska gå och byta blöja och kanske mata honom lite sedan blir det läggdags för oss. Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0