Ojdå

Sitter här och är hur sugen som helst på DAJMTÅRTA ! Haha. Men tyvärr så har vi ingen här hemma så det får vi vara utan.

Nu Åkte precis älsklingen iväg igen, denna gång med Markus, vet inte riktigt vad de skulle hitta på men han skulle inte vara borta allt för länge lovade han =P Bra att han roar sig när han väl är ledig iallfall.
Men Imorgon så ska jag fasingen ha en dag med min familj, vare sej han vill eller inte, haha, Kanske kan dra med honom på en promenad eller nått innan hans Mormor och Morfar skulle komma hit på besök  iallafall:) 

Humöret har gått upp, Äntligen ! Haha, vet inte varför men nu är jag iallafall inte lika grinig som jag vart den sista tiden, man blir väl lätt de när man inte träffar mycket annat folk på tre dagar =P Men bestämde mig för att jag kan inte sitta och muttra hela tiden, Ska helt enkelt njuta av tiden med min lilla prins ( Det har jag ju iof alltid gjort) även om vi så sitter ensamma i flera dagar eller om vi har det fullbokat, han trivs iallfall bättre här hemma och leka och busa än att ligga i en vagn nere på stan en hel dag, och det förstår jag verkligen, vem skulle vilja göra det,tråkigt att alla bara kommer med det förslaget, att ingen vill. . .kanske Grilla / kolla på film / Spela spel / Ha myskväll med mat & Dryck / Baka / Gå promenader / eller bara sitta och snacka skit helt enkelt.
Även om jag är en liten shopping nörd och tycker det är super kul så måste man börja hitta på annat, för Liam´s skull och för ekonomin.

Fredde har pratat om att han vill ha Xbox nu hur länge som helst, eller aa, han pratade också om playstation 3 , men jag har bara sagt NEJ ! Hela tiden, men idag slog mig tanken, varför inte ? Jag sitter ändå bara hemma o tråkar vääldigt ofta, och när Liam sover så skulle det ju sitta perfekt med ett Xbox eller annat spel, haha, Ja vi får väl se hur det blir med den saken.  Nu har jag plötsligt ändrat mig efter så lång tid det var tanken som slog mig efter dessa tråkiga dagar .

Nu ska jag gå och bada min lilla älskling sedan får det bli mys pys för hela slanten <3

Våran lilla bebis alldeles nykläckt <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0