Öppna

Ska kanske gå till öppna förskolan imorgon eller om jag ska vänta en vecka till, är ju en liten fegis, har ju ingen aning om vilka som går dit,hur många eller var man ska gå knappt, och jag är ju inte den som "Pratar" massa direkt, men är Liam uppe som han brukar och äter i lagom tid så ska jag nog gå dit iallafall, trött på ensamheten här hemma så skulle vara trevligt att träffa lite folk nåndag i veckan. Så får han träffa en massa andra bebisar :)
Sång är då inget för mig,haha, men han kanske tycker det är roligt.
Ingen som har nån liten i samma ålder som Liam som läser detta ? Eller skillnad med bara några månader ? Skulle vara kul att träffa några fler som har barn i samma ålder :) Så kan han få träffa lite andra barn också, Fast det får han ju göra om jag nu börjar gå till öppna förskolan :) Måste ta mig i kragen och gå dit, nu när han äntligen har blivit bra och inte har den där jobbiga koliken längre. Det är ju därför jag inte gått dit tidigare också.

Nu har Liam äntligen somnat så jag ska också gå in till sängen,innan klockan blir allt för mycket, känner att jag behöver mer sömn så ska skärpa mig nu ett par dagar och lägga mig lite tidigare, kanske till och med börja sova middag nån timme , Det är ju super skönt, så är jag utvilad när Älsklingen kommer hem från jobbet också, kan ju kanske vara lite trevligare. men imorgon slutar han ju 18.30 , Whooo ! Får man ju lite mer tid tillsammans, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0