Phuuu. .

Vad kämpigt det börjar bli, vet inte var jag ska ta vägen, är bara arg,lätt irriterad,ledsen sur och fan ja vet inte allt, Jag vill bara krypa ner under täcket och lägga mig där tills det har gått över, Är så jäkla röksugen nu, och har vart de de senaste dagarna att jag inte vet vad ja sk ata vägen snart ! Fan jag har ju inte rökt på ett år , hur kommer det sig att det ska bli som värst nu, Jag som har kämpat på så bra , förut kunde ta flera veckor mellan varje rök sug men nu kommer det varje dag, blir påmind av fimpar på marken,folk som går och röker och denna underbara lukt när man går förbi nån som står och puffar, Men NEJ !! Jag ska klara det, så jag fortsätter att kämpa på, skulle heller  ALDRIG  kunna ta ett enda litet bloss sålänge jag ammar, och sen vill jag ju inte heller röka , men ska det vara såhär så behöver jag Hjälp ! Haha. Vad ska man göra, går och mummsar godis o saker hela tiden men det hjälper inte ett dugg, det som är värst är att mina  ÄLSKLINGAR får lida för det , eller det är väl mest bara Fredde, Liam är jag lugn och fin med, så han märker nog ingen skillnad, om det inte skulle vara för att man är lite mer stressad när det är som värst.

BARA ATT KÄMPA PÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0