Promenad

Huhh, varmt, Fan det är jätte vart i våran lägenhet, hjälper ju inte att ja alla fönster och balkongen öppet med tanke på att det är ännu varmare ute, haha, men ska inte klaga, Nu ska jag gå hem till Sara och Alicia, hade tänkt att mata Liam innan men han vägrar ju vakna.Så får helt enkelt ta det hos töserna istället.
 
Vi tog precis en promenad till Tuna park , jag, Sara , Alicia och Liam :) Köpte en grej till anna som jag nu ska hem och pula lite med hos Sara :) Får vi se hur detta resultatet blir, nu har jag iallafall en liten present till henne.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hehe okej så tidigt var jag oxå uppe men för att ha en jobbig dag på jobbet puuhh. , Men nu är man hemma i alf skönt de :)!

2009-04-27 @ 16:13:04
URL: http://matttssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0