Trött på. .

Denna ensamhet. . Varför blir det aldrig av när man bestämmer att ses ?! Så jäkla tråkigt.  Fattar bara inte varför man ska bestämma något igentligen, för min del så verkar det ändå aldrig bli av, vet inte vad alla gör men upptagna är de.
Jag får sluta planera och ta dagen som den kommer, då blir jag inte lika arg,sur,ledsen,besviken. . . hmm, på att det inte blir av.

Det är tur att jag iallafall har min älskade lilla prins hemma hos mig hela dagarna annars skulle man ju gå under av uttråkan, och att jag har Fredde också när han väl är ledig.

Jag har ju mina promenader som jag får roa mig med under dagarna, nu när det är såhär himla fint väder så ska jag nog ut på en till promenad lite senare,Älsklingen slutar ju strax efter klockan 17.00 idag så då får man ju lite sällskap igen :)

Har bestämt att idag får det bli tacos, var nyss på coop och inhandlade lite saker, Passade på att äta lunch med Fredde så slapp man göra mat till sig själv här hemma, så tråkigt att stå och laga mat sen ska man bara sätta sig och äta själv. Bara det att det int eär så ekonomiskt att äta ute varje dag, men men. . Kollade lite på datorer idag, små bärbara, vill haa!  Såg två stycken som jag skulle kunna tänka mig, nu var det ju bara priset som gör att man får lägga den drömmen på hyllan ett tag istäållet, haha, Vi sitter ju med var sin bärbar här hemma så kanske är lite onödigt med en till ?! Ah vi får se i framtiden hur det blir med den saken. Hittade även lite böcker som Liam ska få nångång, han är ju lite för liten än men snart kan han nog börja kika i vissa utav dem :)

Underbart väder, så skönt att man bara behöver slänga på sig ett linne och ett par leggins, slippa alla jackor och jobba vinterkläder. Detta fick det bli idag, Det bjuder ja på ;)  haha



Min älskling ligger kvar i vagnen och sover så jag ska lägga mig på soffan ett litet tag och bara slöa, det är jag allt värd
efter en lång promenad =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0