20:e April

Har precis ätit pasta och skinksås, jag är proppmätt ! Huh..

Dagen började med städning här hemma, sedan kom Micke över på fika innan det var dags för mig att ta mig ner på stan och träffa lilla Heidi, Det var trevligt, vi åt god mat och snacka massa skit, det behövdes, prata ut lite :)
Sedan tog jag en promenad hem till Stenby igen.
var skönt att ta en liten kvälls promenad, inte ofta man gör det inte :)

Nu sitter vi och kollar på tv, "Spårlöst" Handlar om Sofia , som letar efter sina föräldrar,
Vi umgicks mycket för några år sen, hm, minns inte riktigt när vi umgicks sist men länge sen det var det iallafall.
Kul att se en bekant på tv :)


 

Sitter och kollar på barbapappa body´s till Liam, Så himla gulliga ju, får väl se om man kan göra nått fynd ,haha.

Imorgon kanske det blir att träffa söta Frida och lilla miraklet i magen :) Hoppas på det,skulle vara trevligt.

Nu ska jag gå och kika på min lilla sötnos,tyckte att jag hörde nått inne från sovrummet :)


 



En väldigt glad liten skrutt när han ser sig i spegeln

 
<3 <3 <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0