9:e Augusti

Halloj
Gårdagen var full av stress till en början sedan en massa fika och trevligt sällskap, Liam´s dop blev lyckat :) Dock lite tråkigt att de flesta verkade vara så stressade och ville åka, Helt plötsligt så var alla bara borta kändes det som, haha, Ah men jag tycker att allt var bra och trevligt, Liam var på bra humör och jätte duktig i kyrkan,plaskade massa med vattnet han skulle få på huvudet :)  Tårtan blev en liten överaskning, då jag bara sagt att vi ville ha tårtor så de skulle räcka till ca 40 personer, Inget annat, Först så skulle vi ha kort på Liam på dem men det blev så tajt med tid att fixa kort och lämna till bagarn, Så vi sa bara att han heter Liam och ska döpas, Tänkte att då får han hitta på något själv, haha, och det gjorde han verkligen, Näre vi skulle ställa fram tårtorna så såg vi att de var rosa !!? ;) Med Liam´s namn och lite gröna blad och annan dekoration, Lite knasigt tycker man ju, de kunde ju vart gröna eller nått men men, Det var super duper god så jag klagar inte, blev en halv tårta över så jag moffade lite idag också.

Åter kommer senare ikväll, nu har vi precis gjort en taco paj och ska kika på film:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0