Äntligen hemma

Nu är jag äntligen hemma igen och är precis klart med allt som måste göras till kvällen, som att bada Liam,fixa välling osv, Nu sover han så gott i sängen och jag sk afå i mig lite mat såhär på kvällen :) Idag har det bara blivit två grillade korvar med bröd och en hel del massa fikabröd o tårta. Vi träffade preästen idag, hon verkade jätte trevlig,Så nu är de mesta om dopet planerat, sen gick vi hem och då kom brorsan hit, vi grillade och sedan var det bara att skynda iväg till tuna park igen för att han skulle klippa sig, gick och handlade lite saker till dopet och även blomma till mammsen som vi sedan åkte och fira.

 Nu är jag helt slut och det kan man ju förstå efter att ha gått en dag utan mat, Dumt av mig, Måste skärpas, Men hade nästan fattat själv att det skulle bli såhär då man slutat amma, Förut var jag jätte dålig på att äta rätt men sen när jag blev gravid så blev det jätte noga och jag åt alla måltider man ska göra, även under amningstiden så var jag jätte duktig med maten, Blir så för att jag vet att jag måste äta bra och mycket för att amningen ska fungera rätt.
 Nu måste jag bara fortsätta att försöka äta bra som jag gjort nu sista tiden, Vill ju inte gå mer ner än vad jag gjort nu under amningstiden.Bara att kämpa på :)

Imorgon blir det bakning hade jag tänkt, Sen ska jag även försöka plocka undan lite så att det kan se ut som ett hyffsat vettigt hem här hemma ;)

Bilder från kvällen, en nybadad Liam myser med mamma sedan mummsar i sig lite välling innan sovdags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0