Godmorgon

Mycket gjort denna morgon, Jag och Liam klev upp 08.00, Då fick han gröt och sen leka lite i sitt babygym, Som han dock inte ligger kvar i så speciellt länge, efter en kort stund så ligger han på golvet brevid och pysslar med annat :) Kul att han rör sig lite mer nu.
Jag fixade frukost till mig, det blev bara äggröra på två ägg ,ett äpple och en kopp kaffe, efter att jag ätit så gick jag upp och la Liam i sängen, han somnade på en tjilevipp, han var så trött att jag knappt han komma ner för trappen innan han sov :)
Då passade jag på att trycka ut lite stjärnor och hjärtan till bords dekorationen, Så nu sitter jag här med ont i tummen efter allt tryckande,Men får väl skylla mig själv lite också, så går det då man vill pyssla lite själv och inte köpa färdiga påsar, haha. Tråkigt nog så blev det lite för lite så måste gå och köpa två papper till tror jag så att det räcker till alla bord.

Blev en väldigt dålig bild men det får duga



Tog även kort på Liam´s nya skor, jätte söta tycker jag,Passar min älskling galant



Blev även ett kort på hans nya tröja som han fick då vi var på lager 157



Nu ska jag dicka och plocka undan lite i köket så att jag sedan kan sätta igång med bakningen, tror att jag ska göra ett nytt försök på att baka drömmar, har aldrig lyckats med dessa kakor innan så ju ska jag fasiken göra det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0