Helt slut. .

Nu är jag helt slut i kroppen, Somnade till här i soffan ett par gånger under filmen men jag såg näst intill hela iallafall :)
Blev god mat innan filmen, grillat kött, pommes, sås och sallad. Mmm..




Nu ska jag däremot gå och fixa för läggdags, Sen ska jag försöka lyckas få Fredde att vakna tidigt imorgon så att jag slipper gå upp, haha, Han måste ju öva nu på att gå upp tidigt när han snart ska vara hemma med Liam då jag börjar jobba. Tss.. Får se hur det går, Imorgon ska jag bara vara hemma och fixa, Sen ska jag unna mig ett långt varmt bad som jag så gärna hade velat ta ikväll men det blev film istället :)

En bild från igår då Liam busar med sin mormor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0