Hemma igen

Efter några timmar på tuna park, Blev på värsta shopping humöret ju ! Fasiken, jag som inte kan handla något ännu, Måste vänta ett tag till, Sen ska jag ta min dag då Fredde får vara hemma med Liam och jag bara ska springa runt i affärer och shoppa till mig själv :) haha, Skönt att slippa dra omkring på vagnen osv.
Hittade mycket fint som jag ska prova sen om det är nått för mig, Mycket ser fint ut men sen då jag sätter det på mig så kan det snarare vara tvärtom, Tss.
Liam vägrar sova, ändå har han bara sovit en timme på hela dagen, Han är super trött men vägrar att sova, ÅHH ! Blir tokig, Nu kom precis älsklingen hem så vi ska grilla och äta gott snart :) Jätte hungrig nu även fast jag smocka i mig en räksmörgås och en kaka på tuna park.

Vad har ni haft för er idag då?

Kommentarer
Postat av: Denice- mamma till Hampus

jag städade balkongen, inte det roligaste men måste göras :)

2009-08-26 @ 10:16:12
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Linda

var det på den lilla shoppingrundan jag träffade dig inne på lindex kanske? :) hoppas allt är bra med dig och att du snart får vädret på din sida :) inte kul när det regnar! :)

2009-08-26 @ 18:17:21
URL: http://metrobloggen.se/LindaAllerhed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0