Jätte duktig

Som vanligt så skulle jag göra ett nytt försök med maten till Liam idag, Hade köpt en burk men potatis och palsternacka, för att prova de smakerna som han åt förut , Just nu sista veckorna så har han ju inte velat äta någon mat alls, bara gröt,välling och frukt puré som passat honom. Men idag, vet inte vad som hade hänt med honom då han sovit en stund men han åt upp hela burken :) plus att han fick efterätt då såklart , Jätte duktig kille, hoppas att det fortsätter såhär nu dagarna framöver och att han bara fått för sig att han inte skulle ätit nu de dagarna som vart.
Nu har jag tvättat massor,städat undan alla kläder som låg i sovrummer och skräpa på golv osv. Sen har Liam och jag vart ute och gungat nu precis, Känner mig jätte duktig idag , haha, Ska gå och diska lite nu medans Liam leker i sitt babygym.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Vi har potatis och palsternacka här hemma med :D

2009-08-18 @ 16:01:18
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥Noah & Davids Mamma♥

hahahaha om han åt hela burken så borde han vara dålig i magen nu (asg) Men bra att han äter... vad väger han nu? Jag ska till BVC med David nästa torsdag..

2009-08-19 @ 22:03:41
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0