Måndag morgon.

Klockan är bara 10.30 och ändå har jag hunnit med en hel del, klev upp klockan 07.00 för att mysa lite med Liam, ge honom gröt och sedan klockan 09.00 så åkte jag med pappa till årby för att kolla om min cykel stod kvar, och det gjorde den, hel och fin, haha, Konstigt när den väl stått där i ett år nu.
Så jag trampade hem på den, Skönt att vara ute och cykla lite såhär på morgonen, När jag var i närheten av hemmet så mötte jag mina grabbar som var ute och promenerade, vi gick då och hämtade en tapetkatalog så nu ska vi kika lite vad vi ska ha här hemma, dock så fanns det inte speciellt många vettiga som man fastna för men någon ska vi väl hitta iallafall.
Nu vaknade lill prinsen så jag ska gå och ge honom lite banan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0