Varför ?

Här sitter jag och ska läsa alla bloggar som jag brukar läsa varje dag, Men det som var tråkigt är att det endast är två av de  ca 10 st jag vart inne på nu som har uppdaterat, Phuuu vad det är tråkigt. Får helt enkelt ta och göra något annat, Ska väl strax börja röra mig mot sängen men inte riktigt än.
Nu har vi haft sällskap av Chrille ikväll, Vi har ätit pizza , kollat på film, det blev den  nya "Fast and the furious" och mummsat godis, Alltså en hel bra fredag i lugn och ro med mycket onyttigt. Filmen var något att rekomendera :)

Nu ska jag ta och gå ut en sväng, ta lite "frisk" luft plus att man får lyfta sig ur soffan för en stund och röra kroppen lite.

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Denice- mamma till Hampus

var min det??=)

2009-08-16 @ 08:41:36
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0