Jul

Nu har snön fallit ner, vet inte om jag ska säga att det är kul eller tråkigt, jag vill ha snö runt julafton iallafall så jag hoppas att den ligger kvar :) Här hemma har vi redan satt upp granen och pyntat den lite snabbt, julklapparna är nästan klara och pepparkakshuset står klart , Ändå känns det inte som om at det snart är julafton, tänka sig, ett helt år har snart gått med våran underbara son, Hans första jul är här och massa julklappar ligger och väntar på att få öppnas av honom,  Vi får väl se vad som är roligast, det som är i paketet eller det som sitter utanpå :)

Idag var jag och köpte några julklappar till, så nu är jag snart klar med allesammans, skönt att sen slippa tänka på det, men efter julen då är det bara att börja leta igen till Liam, för då blir det 1 års kalas i januari, men till det så har jag redan mina planer om vad vi ska köpa så det ska inte bli speciellt svårt.

Tog lite kort på Liam en dag då han fick ha sina tomtekläder, det gick tyvärr inte speciellt bra, han vägra sitta still eller kolla in i kameran, men några bilder fick jag så vi får vara nöjda med dem.



 

 

Lite pynt har kommit fram också, Mysigt med lite tomtar  osv.

Super snyggt pepparkakshus..... eller inte, haha, blev helt misslyckat i all stress

 

 

 

  

 


Kommentarer
Postat av: Denice- Hampus mamma

jag tycker det var jättefint :)



Juste han fyller ju 1 år snart.. herregud!

och då fyller jag 21 snart.. 4 dagar efter :P

2009-12-17 @ 16:27:40
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt tomte du har:)

2009-12-17 @ 22:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0