Länge sen

Nu var det ett tag sen man skrev igen, Det blir tyvärr inte av varje dag längre, Ingen lust att sitta vid datorn så ofta.
Idag ska jag äntligen till läkaren, efter att lidit med detta nu i snart 7 veckor :P Ont i käken, eller ja har jätte ont när jag tuggar, gäspa kan jag inte alls, de bara avbryts för att det gör ont att gapa, på morgonen är det som värst, Sist jag pratade med de så fick jag lite övningar jag skulle göra men de har dock inte hjälpt något alls, så fort jag gör de övningarna så blir det bara värre. Ingen aning om vad de kan vara som är knas men något är det med tanke på att det inte går över, jag vill kunna gäspa när jag är trött, man blir bara irriterad när man måste avbryta varje gäsp som kommer :( 
De sa att det kansk ekunde bero på att jag spänner mig när jag sover, eller att jag gnisslar tänder som jag dock aldrig fått höra att jag gör men ändå, Och inte vet jag hur man kan spänna käken då man sover ? Hmm, Egentligen så hoppas jag på att de säger att de har med rökningen att göra så att man kan lägga ner de på riktigt någongång ! haha, Tänk om det kunde bero på det, skulle vara riktigt bra, då vet man att man slutar iallafall, haha :)

Nu kan jag inte direkt tänka att det skulle vara därför men hoppas och önska kan man ju alltid göra :P Allt annat man kan få pga av rökning så varför inte ;)
Annars så har jag bestämt mig för att lova mig själv det på nyår, som alla andra ! Vet ingen som lyckats med detta nyårslöfte men ändå ett försök skadar ju aldrig. Som alla dessa då man bestämmer sig för att sluta äta godis,kakor mm.  Hoppas kan man alltid göra !

Nu ska jag gå ut i tvättstugan för att hämta in tvätten sen ska vi äta nått innan det är dags att ta sig ner på stan för att träffa doktorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0