11:e Februari

Idag blir vår Älskling 1 månad <3

Sötnosen <3

Kommer precis ut från en lång skön dusch, helt underbart, Känns som om det är de ända stället där jag verkligen kan slappna av och stoppa upp all stress.
Känns som världens längsta dag, Började med att jag var tvungen att hoppa in i duschen och fixa allt för att sedan hinna med bussen som gick vid 10.00,Åkte till pappa och hämtade ett lås, Alltid bra om man måste ställa vagnen utanför nånstans, Som man tillexempel var tvungen att göra på bvc idag.
Vår lille gosse vägde hela 4730gram och var 56cm lång.

Efter besöket på bvc så gick vi hem för att laga mat och då kom också Honka,P och Malin hem till oss, Vi bestämde oss för att ta en promenad till tuna park idag igen, jag och malin promenera men Honka och P slöade och tog bilen.
Hittade iallafall nått till mina älsklingar idag som de ska få på alla hjärtans dag, så nu slipper man tänka på det.

Just nu känner jag bara för att sitta hemma hela dagen imorgon, Inte göra något alls, Kanske gå en liten promenad för att komma ut en sväng i friska luften :)

Kommentarer
Postat av: sara

Stora killen <3

Bara att vi hörs senare om ni vill följa med på promenad :)

2009-02-12 @ 07:31:22
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men absolut! det är bara att komma! :D

jo det är bra.. mamma och jag sitter och dricker vin och seline somnar snart så jag har det bra! :D

med dig? hur känns det att vara mamma?

2009-02-13 @ 21:15:24
URL: http://saerras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0