14:e Februari

 Alla Hjärtans Dag !

Den här fina dagen började med att jag klev upp i en tyst lägenhet och åt frukost och fixa lite medans mina sötnosar låg och sov.
Sedan gav jag Fredde hans paket som var en t-shirt och en tjocktröja och Liam fick sitt lilla paket som innehöll en jätte söt miranda nalle.

Sen ville jag ut och gå i det fina vädret, solen lyste ju så fint, men var väldigt svårt att få med sig Fredde, Ville ju verkligen ha han med mig men han sa bara att han inte ville och att vi skulle vänta, Men jag blev lite irriterad innombords för att jag tänkte bara att då blir det för sent och man hinner inte ut i de fina vädret, Så jag beslöt mig för att ta med mig Liam ut på en promenad så vi kom iväg själva och Fredde sa att han kunde komma efter ett tag, Nu förstår jag ju varför, Min älskling hade ju fixat med blombud till mig, Därför han ville att jag skulle stanna hemma en stund till, men envis som jag är så hade jag ju gått ut redan då, Han kom iallafall och mötte upp mig vid Tuna park när blommorna väl kommit hem och han tagit emot de själv,, så vi gick där en sväng där och kika och sedan hem och då fick jag ju se det fina när vi öppnade dörren, Då stod det massa Fina rosor och en söt liten nalle på byrån i hallen :) Världens gulligaste <3 Älskar dig såå!!  Usch vad jag kände mig dum när vi kom innanför dörren där.

Skulle ju ha bakat tårta idag , men det blev ju inte heller av för att jag istället ville ut och promenera, Så det ska jag se till att göra en imorgon, Ta igen den här dagen lite kanske=P



Jag och min UNDERBARA <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad gulligt!

2009-02-15 @ 07:07:41
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0