15:e Februari

 
Godmorgon !
Jag är verkligen jätte trött men tvingas hålla mig vaken av Liam som verkar vara hur pigg som helst, skrattar så fort man kollar och petar lite på honom, haha, Så söt !  Köpte en leksak till honom igår som spelar några olika melodier och den verkar han gilla :)
 Är väl alltid roligare om det är lite ljud kan ja tänka mig.

Drömde att jag åkte till Nyköping över en helg , Hade super trevligt, Precis som förr :) Haha.
Träffade världens goaste kille, Mange, Min Bästis<3 Tråkigt nu att vi inte hörs och ses lika mycket, Nu har vi inte setts på 1 år till och med va?! Helt sjukt vad tiden går fort. Men lovar att så snart jag kan så ska jag ta mig till Nyköping och hälsa på dig,Jennifer och lilla Joel :) Saknar dig massor gubben ! Är ju bara en månad mellan våra små pojkar. De måste ju också få träffas och busa lite.



. .Jag och Magnus. .

 Ser ut som om det ska bli ganska fint väder idag också , Kanske blir en promenad idag igen, Men då får det bli åt andra hållet, nu har jag gått gångvägen till Tunapark nästan varje dag, är ju iof väldigt skönt ändå, Inge folk,inga bilar , lugnt och skönt helt enkelt, Sen ska jag ju baka tårta idag, Får se hur det går !

Nu ska jag gå in och lägga mig i sängen igen, Får ligga där och mysa med Liam och hoppas på att han blir lite trött och somnar iallafall nån timme till så jag kan bli lite piggare sen:)

Kommentarer
Postat av: Sara

men gud vad skönt.. tror jag ammade seline varannan timme ibörjan eller nått.. ganska jobbigt. johan fick börja med flaskan ganska tidigt ;)

det är inte väll inte så mkt att hon inte lyssnar, för hon är duktig för att vara valp men det finns ingen tid över till henne, man märker hur rastlös hon blir.. johan tränar ganska många ggr i veckan sen tränar jag.. man gör annat. orkar inte med det här pysslet bara.. vill klara mig själv inte fixa hundvakt jämt och ständigt som det blev med singha..

vad händer idag då?

2009-02-15 @ 12:41:58
URL: http://saerras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0