18:e Februari

Min kära son vill aldrig somna, nu har han vart vaken sen 08.00 ! jag somm vill in i duschen, haha, gäller att ha tålamod, ja busar o stojjar men han verkar inte bli tröttare, bara ligger o tittar sig omkring, fast å andra sidan så kanske han sover länge sen istället så ja hinner plocka lite här,duscha och vila :) vem vet.



Trodde att jag skulle bort idag så Fredde passa på att jobba idag med, han skulle vart ledig men ska vara det på fredag nu istället:) måste vara skönare för sen jobbar han ju lördag och söndag. Nu blev det inte så att jag ska bort så får se till att fixa och dona lite här hemma istället, kanske baka nått idag  då?:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Söta ni är <3

Jag kommer över

och äter när du bakat :P

2009-02-18 @ 17:22:37
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0