19:e Februari

Idag gick jag , Liam , Sara och Alicia till tuna park, Jag bytte en tröja och Sara köpte en gullig baddräkt till Alicia, Sen hittade jag ju tre bilar till Liam också, Riktigt fynd där ;) haha, Mådde inge vidare efter att ja lagt de i vagnen men det gick över lika snabbt det, De ska han få sen när han blivit lite större.

Sen blev det hem och laga tacos igen, Var jätte gott, Blev att äta sen åka till Frida och Patrik, där fick jag jätte goda kokos kakor som kom precis ut från ugnen :) Och sen var det dags för Liam att vara tråkig och jobbig , Nedå, men han fick ont i magen så han skrek näst intill hela tiden jag var där. Men han somna när jag la ner honom i vagnen så han var tyst hela vägen hem sen.
Nu ligger han på sin pappas bröst och gosar, Jag mata honom nyss och somna som vanligt till en stund under tiden, så jäkla trött.

Sötnos<3



Nu ska jag också gå och lägga mig , ont i huvudet som tusan så det får bli att hälla i sig massa vatten och hoppas på att det ska bli bättre inom kort !Fast är väl antagligen för att jag fått för lite sömn och ätit dåligt idag , Måste skärpa mig och försöka äta bättre, idag blev det frukost vid  10.30 och sedan mat vid 16.30 och för nån timme sen  år vi scones och drack lite te, sen två äpplen där emellan under dagen.

Godnatt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0